Mr. Mine – opis fabuły
W Mr. Mine gracz wciela się w zarządcę kopalni. Jego zadaniem jest… kopanie i zarabianie na wydobyciu. W tym celu może korzystać ze specjalistycznych narzędzi i ulepszeń wierteł, zatrudniać kolejnych pracowników (nie tylko górników, ale też naukowców), pilnować przestrzeni magazynowej oraz rozważnie inwestować. Tytuł nie posiada konkretnego celu, gdyż ten zmienia się wraz z postępami (w imię zasady – apetyt rośnie w miarę jedzenia).
Mr. Mine – na czym polega?
Mr. Mine to popularny kilker pierwotnie wydany w 2012. Jako gra przyrostowa nie wymaga od gracza szczególnego zaangażowania. Polega bowiem na podejmowaniu określonych decyzji i czekaniu na ich następstwa, by… podjąć kolejne decyzje – i tak w nieskończoność. W zależności od etapu gracz może zaglądać do niej co kilka-kilkanaście minut lub kilka-kilkanaście dni. Mr. Mine charakteryzuje kolorowa, nieskomplikowana, ale przyjemna dla oka grafika o dużym zróżnicowaniu.
Gra w Mr. Mine polega na pozyskiwaniu zasobów kopalnianych i ich sprzedawaniu. Z jednej strony sprzedaż ma prowadzić do zwiększenia zarobków, z drugiej zaś do rozbudowy kopalni. Kluczowym wydaje się ulepszanie wiertła, które z czasem zyskuje na mocy i prędkości, jednak nie mniej istotne jest odkrywanie tajemnic napotykanych reliktów, do czego potrzebni są naukowcy. Ponadto, jak w każdej kopalni, niezbędna jest również obsługa górnicza. Gracz może dbać o jej rozwój pod względem liczebności, ale też umiejętności.
Mr. Mine posiada imponującą gamę przedmiotów do znalezienia – planów, stworzeń, reliktów, skrzyń, sekretnych spotkań. Podtrzymuje też uwagę gracza poprzez zmienność rynku zbytu (uwaga na inflację!) oraz szereg questów do wykonania. Im głębiej się kopie, tym więcej możliwości i aspektów rozgrywki się przed użytkownikiem otwiera. Warto również wiedzieć, że chociaż z czasem cele stawiane przed graczem osiągają gargantuiczne rozmiary, to wykładniczo wzrastające możliwości wydobycia nie czynią ich niemożliwymi do osiągnięcia.
Jakie tryby posiada Mr. Mine?
Mr. Mine to gra przeznaczona dla jednego gracza. Nie posiada podziału na tryby. Twórcy nie zapowiedzieli także, by miało się to zmienić w przyszłości.